Artfence

„ACE Logistics“ pradeda teikti krovinių vežimo paslaugas Lietuvoje

Ignas Puluikis ACE Logistics

Tarptautinių krovinių gabenimo, ekspedijavimo ir logistikos paslaugas teikianti „ACE Logistics“ plečia paslaugų krepšelį – nuo kovo įmonė verslo klientams siūlo krovinių vežimą Lietuvoje.

„Sukaupę ilgametę tarptautinio krovinių vežimo patirtį ir atsižvelgę į savo verslo klientų poreikius nusprendėme, kad atėjo laikas imtis krovinių vežimo šalies viduje. Matome tam itin didelį potencialą“, – komentuoja „ACE Logistics“ vadovas Ignas Puluikis.

Pasak jo, krovinių vežimo Lietuvos teritorijoje paslauga yra reikalinga daugumai įmonių, ne vien prekes iš Europos ar užjūrių besivežantiems prekybininkams – nemažai krovinių pervežami vien šalies ribose, tad tarptautiniu krovinių vežimu užsiimanti įmonė dažnai sulaukdavo užklausų dėl tokios paslaugos galimybių.

„Toliau fokusuojamės į vidutinio dydžio krovinių gabenimą: nuo 30 kg iki kelių tonų. Krovinių gabenimui šalies viduje jau didiname automobilių ir darbuotojų pajėgas, dalį užklausų įgyvendiname kartu su partneriais. Įmonės planuose – kitais metais Kaune iškilsiantis naujas krovinių sandėlis“, – vardija I. Puluikis.
Šiuo metu visi kroviniai skirstomi „ACE Logistics“ centriniame terminale Vilniuje. Nauja paslauga galės pasinaudoti tos įmonės, kurioms reikalingas krovinių vežimas šalies viduje, kai krovinio pakrovimo ir pristatymo adresas yra Lietuvoje.

Nusiteikę optimistiškai

Pasak I. Puluikio, nors pastarieji metai negailėjo iššūkių tarptautinių krovinių vežimo rinkai, o lėtėjanti ekonomika turi įtakos ir krovinių apimčių mažėjimui, vežėjai nusiteikę optimistiškai.

„Tikimės, kad krovinių vežimo rinka taps gyvesnė antrąjį šių metų pusmetį, o visiško rinkos atsigavimo tikimės 2024 m. Vis dėlto, ir šiuo metu tendencijos vežimo rinkoje klostosi gana palankiai: sumažėjo pandemijos metu kilusių logistikos trukdžių, tuo metu augę krovinių gabenimo jūra kaštai taip pat beveik pasiekė priešpandeminį lygį. Nors krovinių vežimo paslaugų kaina vis dar glaudžiai susijusi su augančiomis degalų kainomis, vežėjai randa būdų, kaip suvaldyti kaštus“, – sako jis.

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje taip pat paveikė ne visus krovinių vežėjus – krovinių transportavimą į Baltarusiją ar Rusiją pakeitė išaugę krovinių srautai į kitas šalis. 

Nuo 1996 m. veiklą Lietuvoje vykdanti estiško kapitalo įmonė „ACE Logistics“ buvo viena pirmųjų krovinių ekspeditorių oro transportu šalyje po Nepriklausomybės atkūrimo. Iki įmonių grupės išaugusi „ACE Logistics Group“ šiuo metu krovinius gabena keliais, oru, jūra ir geležinkeliu daugiau nei 105 šalių.

TAIP PAT SKAITYKITE