Artfence

Naujuoju „Wolt Baltics“ generaliniu direktoriumi tapo Mantas Lomsargis

Mantas Lomsargis

Naujuoju „Wolt Baltics“ generaliniu direktoriumi tapo Mantas Lomsargis, kuris anksčiau buvo atsakingas už „Wolt“ pardavimus Baltijos šalyse. Jis pakeitė šias pareigas šešerius metus ėjusią Liis Ristal, kuri nusprendė ieškoti naujų karjeros iššūkių. 

„Į Baltijos šalių rinką „Wolt“ atėjo daugiau nei prieš šešerius metus. Mums pavyko sukurti lojalių klientų bazę, kasdien turime vis daugiau vartotojų, kartu auga ir užsakymų apimtys bei skaičiai. Džiaugiuosi galėdamas vadovauti mūsų verslui Baltijos šalyse, daug dėmesio skirdamas pagrindinei įmonės veiklai – maisto pristatymui bei tolimesnei plėtrai į kitus miestus.“, – sako M. Lomsargis.

M. Lomsargis priduria, kad Baltijos šalių gyventojai šias paslaugas priėmė puikiai ir tai suteikia „Wolt“ pasitikėjimo plėstis į kitus Estijos, Latvijos ir Lietuvos miestus. „Mūsų tikslas plėstis visame Baltijos regione – šiemet išsiplėtėme į 15 ir veiklą vykdome jau 30 miestų. „Wolt“ plėtra į mažesnius miestus vietos verslui suteikia lengvą prieigą prie internetinės prekybos, o žmonėms – galimybę gauti papildomų pajamų tampant kurjeriu-partneriu. Visa tai palengvina bendruomenės kasdienybę“, – priduria naujasis „Wolt Baltics“ generalinis direktorius. 

Anot M. Lomsargio, „Wolt“ taip pat sparčiai plečia savo mažmeninę pasiūlą ir naujas veiklos sritis. „Siekiame tapti prekybos centru, kurį kiekvienas gali turėti savo kišenėje. Viskas, dėl ko anksčiau reikėdavo eiti į prekybos centrą, su „Wolt“ dabar yra pasiekiama greičiau nei per valandą. „Wolt“ nebeapsiriboja tik maisto pristatymu, čia taip pat galite nusipirkti, pavyzdžiui, prekių gyvūnams, gėlių ar grožio priemonių.

Jis taip pat užsimena apie naujas veiklas, tokias kaip „Wolt Drive“, kuri leidžia bet kuriam mažmenininkui ar prekybininkui naudotis „Wolt“ kurjerių tinklu, nepriklausomai nuo to, ar jie prekiauja per „Wolt“ programėlę, ar savo svetainėje. Sutaupyti vartotojams padeda „Wolt“ lojalumo programa „Wolt+“, kurios nariai moka mėnesinį mokestį ir mėgaujasi nemokamu pristatymu iš atrinktų parduotuvių ir restoranų. Negana to, jis pamini ir naujieną – „Wolt Ads“ – leidžiančią prekybininkams reklamuoti savo verslą programėlėje, tokiu būdu gauti daugiau matomumo ir pardavimų. 

Už atliktą darbą jis yra dėkingas Liis Ristal, kuri vadovavo „Wolt Baltics“ iki šiol. „Liis ne tik padėjo „Wolt“ pradėti veiklą visose trijose Baltijos šalyse, bet ir augti verslui – tai buvo didelis įsipareigojimas“, – pažymėjo M. Lomsargis.

Anot Liis Ristal, atėjo laikas naujiems iššūkiams. „Iš visos širdies esu dėkinga visai Baltijos šalių komandai, su kuria įrodėme, jog platformas valdanti įmonė gali būti ne tik pelninga, bet ir tapti rinkos lydere. Šiandien „Wolt“ iš spartaus augimo perėjo į naują etapą ir yra įtraukta į biržos prekybos sąrašą bei vykdo veiklą dešimtyse šalių. Startuoliai ir komandų bei procesų kūrimas yra mano DNR dalis. Atėjo laikas perduoti estafetę ir ieškoti naujų iššūkių“, – pridūrė L. Ristal.

Papildoma informacija žurnalistams: Mantas Lomsargis dirba Vilniuje ir gali duoti interviu, prašome kreiptis.

Nuotraukose – naujasis „Wolt Baltics“ generalinis direktorius Mantas Lomsargis.

Nuotraukų autorius – Martynas Zaremba. 

Apie „Wolt“

„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų. Taip pat įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“. Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (narystės paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes. Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 29 šalyse, iš kurių 25 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.

TAIP PAT SKAITYKITE