Artfence

„Telia“ debesys stebi po visą pasaulį judančius sunkvežimius

Sunkvežimiai stebėjimas

Stebėti po pasaulį judančius sunkvežimius gali tapti iššūkiu ne tik žmogui, bet ir skaitmeninėms sistemoms. Tam reikia visą parą tobulai veikiančių nuotolinių daviklių ir duomenų valdymo sistemų – realiu laiku vienoje platformoje stebėti transporto priemonių veiklą ir prireikus reaguoti. „Telia“ debesijos paslaugos padėjo transporto valdymo sprendimų kūrėjai tarptautinei įmonei „Ruptela“ susidoroti su iššūkiais ir užtikrinti nenutrūkstamą darbą bei patikimą ryšį su klientais.

Lietuvoje įkurtos įmonių grupės „Ruptela Group“ dalis – sparčiai auganti įmonė „Linqo“ – padeda stebėti transporto parkų veiklą, identifikuoti problemas ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kuriais naudojasi daugiau nei 10 000 klientų 120 šalių. Visame pasaulyje yra stebimos transporto priemonių buvimo vietos, greitis, degalų sąnaudos ir kiti parametrai. Tam „Linqo“ duomenų perdavimui naudoja daugiau nei 100 tūkstančių „Telia“ M2M (Machine-to-Machine) SIM kortelių. Tai vienas iš didžiausias komercinių SIM kiekis Lietuvoje. 

„Su „Telia“ daiktų internetu įmonė gali perduoti duomenis iš transporto priemonių visame pasaulyje. Kartu „Telia“ prižiūri „Linqo“ viešą ir privačią debesų infrastruktūrą, bei pasiūlė automatizavimo įrankius, kurie padėjo optimizuoti procesus ir sumažinti sąnaudas“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.

IT infrastruktūra neatlaikė augančio poreikio

„Linqo“ sprendimai naudojami įvairiose srityse, įskaitant logistiką, statybas, žemės ūkį ir transporto paslaugas. Jų technologijas naudoja tokie dideli tarptautiniai klientai kaip „Amazon“, „UPS“, „TNT“ ir „DHL“. Įmonė sparčiai auga ir plečiasi į naujas rinkas, tačiau augantis klientų skaičius kėlė IT infrastruktūros problemas.

„Susidūrėme su baime keisti bei tobulinti platformą. O programuotojai nenorėjo nieko girdėti apie infrastruktūros problemas – jiems tiesiog reikėjo patikimų debesijos įrankių, kad galėtų sutelkti dėmesį į augančius verslo poreikius“, – teigia „Linqo“ Informacijos vadovas Aurimas Baubkus.

Senoji sistema leido aptarnauti tūkstančius transporto priemonių visame pasaulyje, tačiau kai „Linqo“ klientų skaičius ėmė augti itin greitai, tapo akivaizdu, kad bendrovė kokybiško ryšio klientams užtikrinti nebepajėgs. Stringantis ryšys reiškia prarastą klientų pasitikėjimą, o įmonė išsiskiria iš konkurentų tuo, kad stengiasi kuo operatyviau bendradarbiauti su užsakovais.

„Pasiūlėme išgelbėti programuotojus nuo galvos skausmų, teikdami aukščiausio patikimumo duomenų centrų paslaugas ir debesijos platformos priežiūrą. Atnaujinome debesijos platformą, užlopėme saugumo skyles, suteikėme reikalingus automatizavimo įrankius skaitmeninei komercijos platformai. Gedimų kiekis sumažėjo, dabar „Linqo“ specialistai gali koncentruotis tik į produkto kūrimą“, – teigia „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.

Užtikrintas sistemų saugumas

Didėjančiai klientų bazei palaikyti ir komunikacijos iššūkiams spręsti „Telia“ pasiūlė M2M paslaugą su 100 tūkstančių SIM kortelių, kurios veikia visame pasaulyje. 

„Bendrovei pavyko užtikrinti nenutrūkstamą debesijos sistemų darbą, patikimą ryšį su logistikos ir automobilių dalijimosi įmonėmis. Nustojome raudonuoti ir atsiprašinėti klientų. Optimizavome procesus, todėl išvengiame neracionalių sąnaudų“, – pabrėžia „Linqo“ Informacijos vadovas Aurimas Baubkus.

Pasak A. Baubkaus, tai pagerina našumą, leidžia operatyviai reaguoti į pokyčius bei priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. Įmonės gauna pranešimus apie artėjantį transporto priemonių aptarnavimo poreikį, todėl galima suplanuoti techninės priežiūros procedūras taupant laiką bei išlaidas.

TAIP PAT SKAITYKITE