Artfence

„Telia“ kompetencijų centras Lietuvoje daugumai savo darbuotojų suteikė „Google“ GenAI įgūdžius

Telia GoogleAI

Birželio viduryje „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centras baigė darbuotojų apmokymų seriją, kurios metu komandos įgavo GenAI įrankių naudojimo ir kūrimo įgūdžių. Bendrovė viena pirmųjų Lietuvoje įtraukė daugiau nei pusę įvairias roles centre užimančių specialistų, kurie sėkmingai pabaigė specialius „Google“ ekspertų dėstomus GenAI kursus.

„Dirbtinio intelekto tinkamas panaudojimas ir kūrybingas įdarbinimas tapo bene svarbiausiu uždaviniu verslo paslaugų centrams. Manome, kad investicijos į GenAI mokymus visiems darbuotojams, nepriklausomai nuo jų rolės, suteiks įkvėpimo projektams, kurie padės mums veikti efektyviau ir kurti inovacijas. Tai tik pirminis įgūdžių stiprinimo etapas, panašius mokymus tęsime ir ateityje“, – teigia „Telia Global Services Lithuania“ vadovas Kimas Leanderssonas.

Šiuo metu „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centre dirba beveik 1000 specialistų. „Google“ GenAI kursų programoje dalyvavo daugiau nei pusė centro darbuotojų. Pusė iš jų įsitraukė iš IT, programuotojų ir analitikų komandų, kita pusė – iš finansų, pirkimų, personalo valdymo ir kitų specialistų grupių.

Kursai darbuotojams prasidėjo specialiais vidiniais renginiais, kuriuose aptartos dirbtinio intelekto išnaudojimo galimybės telekomunikacijų rinkoje ir „Telia“ grupėje, etiško naudojimo ir saugumo temos. Ekspertų iš „Google“ dėstomi įgūdžių tobulinimo kursai apėmė GenAI įrankių, kompiuterio mokymo (angl. machine learning), duomenų architektūros, vartojimo atvejų analizės, debesijos technologijų temas. Žinių įtvirtinimui kursų pabaigą vainikavo visą dieną trunkantis hakatonas, kurio metu komandos kūrė GenAI produktus bendrovės vidiniams poreikiams ir klientų aptarnavimui.

„Mokymų metu siekėme, kad sau tinkamus kursus apie dirbtinį intelektą rastų ir pradedantieji, ir pažengę kolegos. Vertindami darbuotojų atsiliepimus po mokymų serijos, matome, kad ji suteikė įkvėpimo komandoms peržiūrėti savo įprastines rutinas, dirbtinio intelekto įrankiams pateikiamų duomenų kokybę, susikurti atskirus įgūdžių tobulinimo planus“, – sako mokymų organizatorė, „Telia Global Services Lithuania“ HR partnerė Ugnė Jezerskaitė.

„Google“ GenAI kursų programa „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centre – tik dalis dirbtiniam intelektui skirtų programų „Telia“ grupėje. Įmonėje nuolat vyksta turimų dirbtinio intelekto įrankių apmokymų kursai, susitikimai su įvairių DI įrankių kūrėjais, gerųjų praktikų aptarimai ir rinkos atvejų analizės.

TAIP PAT SKAITYKITE